ROWER GÓRSKI MTB MALTRACK TARGET BLACK RED SILVER SHIMANO Amortyzatory 26'' BIDON BŁOTNIKI 18 BIEGÓW
Parametry:
- Rama - Stalowa malowanie matowe
- Rozmiar Kół - 26"
- Opony - 26'' x 1,95 szosowo - terenowe
- Manetki - SHIMANO Obrotowe REVOSHIFT
- Widelec - Amortyzowany sprężynowy
- Wolnobieg - SHIMANO TZ50 6-rzędowy
- Klamki Hamulca - Aluminiowe Sparkle
- Piasty - Stalowe
- Obręcze - Aluminiowe Power Sport World
- Siodło - Czarne Profilowane V-Cut
- Łańcuch - Wyposażony w prowadnicę
- Tylna Przerzutka - 6 Biegów SHIMANO Tourney TZ
- Przednia Przerzutka - 3 Biegi SHIMANO Tourney TZ
- Ilość biegów - 18
- Hamulec Przód/Tył - Tarczowe Mechaniczne
- Pedały - Szerokie platformowe antypoślizgowe
- Damper (sprężynowy)
- Odblaski, nóżka, dzwonek, bidon i koszyk, błotniki
- Sugerowany wzrost - 140-180cm
Jeżeli chcemy kupić rower idealny dla nas i do nas dopasowany, musimy przede wszystkim przeanalizować własne potrzeby. Zastanowić się do czego głównie będziemy wykorzystywać nasz rower, a do czego tylko sporadycznie. Żeby to stwierdzić, nie musimy znać się na rowerach, wystarczy, że wyobrazimy sobie gdzie widzimy się na naszym rowerze... To pozwoli nam dobrać odpowiedni typ roweru dla Ciebie.
Wyposażony w manetki i przerzutki renomowanej firmy SHIMANO. Najpopularniejsza marka sprzedającą części rowerowe. Jest to japońska firma założona w 1921 roku, która do dziś produkuje sprzęt rowerowy najwyższej jakości. Przerzutki TZ50 charakteryzują się lekkością oraz niezwykle szybką zmianą biegów, przerzuca od razu po zmianie w manetce.
WYPOSAŻENIE:
- Niezawodny markowy osprzęt Shimano
- Stożkowe wzmacniane obręcze przy których masz pewność, że koło nie scentruje się
- Opona szosowo terenowa Poweroad
- Amortyzator środkowy
- Aluminiowe hamulce szczękowe przód i tył
- Amortyzowanemu widelcowi
- Siodełko o profilu V Cut redukuje punktowy ucisk na wrażliwe miejsca
GRATIS:
- Podpórka na tylne koło
- Bidon
- Odblaski
- Błotnik przedni i tylni
- Dzwonek
Hamulce Tarczowe różnią się całkowicie od klasycznych hamulców typu v-brake. Są o wiele skuteczniejsze i wytrzymalsze nie niszczą przy tym obręczy kół. Siła wywierana na tarczę jest dużo większa dzięki czemu skraca się długość drogi hamowania. Niezwykle przydatne w terenach górskich, gdzie często spotykamy się z sytuacjami nagłego hamowania.
Amortyzacja jest spotykana w rowerach MTB, oraz turystycznych. Ma ona na celu zwiększenie komfortu jazdy w nierównym terenie. Amortyzatory rowerowe łączą funkcję, które w układzie zawieszenia samochodu pełnią amortyzator oraz sprężyny.
Damper, czyli amortyzator środkowy stosowany jest w rowerach przeznaczonych do jazdy górskiej. Jego zadaniem jest przywieranie koła do podłoża szczególnie w ciężkim terenie. Zapewnia przyczepność oraz zwiększa komfort jazdy.
Geometria ramy została zaprojektowana tak, aby zapewnić wygodną jazdę nawet podczas bardzo długich wycieczek rowerowych. Dodatkowo zastosowanie takich elementów jak: szybka regulacja siodełka, odpowiednio wyprofilowana kierownica, przerzutki SHIMANO dające możliwość wyboru optymalnego przełożenia decydują o najwyższym komforcie jazdy.
Na rowerze firmy Maltrack pokonasz:
- Górskie tereny
- Ścieżki i drogi szutrowe
- Trasy górskie
Ergonomicznej konstrukcji siodło nie jest uciążliwe nawet podczas długich tras. Materiał z jakiego został wykonany jest bardzo prosty w czyszczeniu, oraz wytrzymały. Jego wykonanie zapewnia komfort jazdy w każdym terenie, nawet tych najcięższych.
Rower jest wstępnie złożony, wystarczy jedynie przykręcić kierownicę, przednie koło, pedały i siodło. Po złożeniu roweru należy dokonać pełnej regulacji.
Pamiętaj aby prawidłowo zamontować pedały roweru, mają one stronę lewą oraz prawą. Prawy pedał należy przykręcać zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a lewy przeciwnie do ich ruchu. W przeciwnym razie dochodzi do uszkodzenia gwintu co jest uszkodzeniem mechanicznym.
Do montażu potrzebne będą:
- Klucze płaskie: 8, 9, 10, 13, 15
- Klucze imbusowe: 4, 5, 6, 8
- Śrubokręt płaski do regulacji
Nasze rowery są oznaczone numerem seryjnym!
Numer seryjny roweru jest mechanicznie wyrytym śladem w różnych (w zależności od modelu roweru) miejscach ramy. Jest to indywidualny numer przypisywany każdemu jednośladowi bez względu na kraj produkcji. Ze względu na to, że numer ramy jest unikatowy, zalecany jest aby każdy kto zakupił nowy rower zarejestrował go od razu w bazie, nie uchroni go to oczywiście przed potencjalnym złodziejem, ale ułatwi późniejsze jego zidentyfikowanie.