Zabawka ta zawiera w sobie mnóstwo najróżniejszych, wspaniałych funkcji, które na długie godziny pozwolą naszym pociechom zająć się odkrywaniem ich wszystkich.
Stabilna i solidna konstrukcja w połączeniu z bardzo żywą kolorystyką daje tej zabawce ponad czasowy wymiar, powodując w ten sam sposób, że tą zabawką będą się bawić nasze pociechy przez długie lata.
1. Pierwsza ściana to centrym małego matematyka:
- Liczydło z 9 kółkami w różnych kolorach, które przykują uwagę dziecka.
- 4 obrotowe sześciany posiadające cyfry, znaki matematyczne, owoce, zwierzęta, kształty
2. Druga ściana centrum poznawczo-skutkowe:
- Ptaszek z otwartą buźką, do którego dzioba można włożyć pięć robaczków w różnych kolorach. Pomaga nam w tym sowa, która dzięki magnesowi może podawać robaczki. Każdy robaczek ma na końcu magnes, który przyciąga się wraz z magnesem w dziobie sowy. Czynność ta przypomina karmienie pisklaka.
- 5 otworów, do których wkładamy 5 znajdujących się w zestawie robaczków. Każdy robaczek ma inny kolor, co pomaga w nauce nazw kolorów.
3. Trzecia ściana to kącik małego kierowcy:
- Kierownica, która obraca się w prawo lub lewo, kierując tym samym samochodzikiem, który znajduje się przed nią.
4. Czwarta ściana wspomoga koordynację ruchową:
- Dwa koła zębate, większe z korbką wprawia w ruch mniejsze. Dwa koła wraz z tłem tworzą samochodzik, którego kierowcą jest miś. Wraz z obracaniem zębatkami, miś porusza główkę do przodu i do tyłu.
5. Piąta ściana to nauka godzin i świadomość czasu:
- Zegar z ruchomymi wskazówkami: godzinową oraz minutową. Przy każdej liczbie znajduje się wizerunek innego zwierzatka.
6. Panel Górny:
- Kolorowa przeplatanka z koralikami sensorycznymi
- Włącznik on/off z dwustopniową regulacją głośności.
- Na środku znajduję się żółty bębenek z obrazkiem rączki.
- 4 przyciski w kształcie pianinka – na każdym z nich znajduję się innego zwierzątka: kot, pies, owca oraz kaczka.
- Przycisk w kształcie gwiazdki, który po przyciśnięciu włącza 4 różne tryby.
- W trybie pierwszym po przyciśnięciu przycisków na pianinku świecą się one i wydają 4 kolejno po sobie następujące dźwięki. Po przyciśnięciu żółtego przycisku z rączką słyszymy 8 dźwięków perkusyjnych.
- W trybie drugim po przyciśnięciu przycisków na pianinku świecą się one, a dziewczynka śpiewa piosenki związane ze zwierzątkiem, które na danym przycisku się znajduję. Po przyciśnięciu żółtego bębenka usłyszymy 8 dźwięków perkusyjnych.
- W trybie trzecim od początku słyszymy melodię i uruchamia się gra, w której zaświeca się dany klawisz pianinka, a dziecko musi je wcisnąć. Jeśli dziecku się uda wcisnąć wszystko dobrze, usłyszy oklaski. Jeśli nie, włączy się dźwięk dający do zrozumienia, że się nie udało. Po każdej skończonej grze, nowa uruchamia się automatycznie. Klawisz środkowy żółty z rączką jest w tym trybie niedostępny.
- W trybie czwartym po przyciśnięciu przycisków na pianinku słyszymy dźwięk jaki wydaje zwierzątko z obrazka oraz jego angielską nazwę. Po przyciśnięciu żółtego przycisku z rączką słyszymy 8 dźwięków perkusyjnych.
- Górna płaszczyzna dzięki specjalnej dźwigni jest wyciągana w związku z tym może pełnić funkcje osobnej przenośnej zabawki.
7. Panel Dolny:
- Sorter- 6 miejsc, w które można dopasowywać załączone w zestawie klocki o różnych kształtach. Uczy rozpoznawania kształtów, kolorów oraz cyfr
W zestawie:
- kostka edukacyjna
- 5 szt. różnokolorowych robaczków z magnesem
- 6 szt. ponumerowanych klocków do sortera o różnych kształtach
- niewywrotna sówkę- wańke stańke
PARAMETRY:
Wymiary opakowania: 24,5 x 30,0 x 26,0 cm
Wymiary kostki: 28,0 X 18,5 X 23,5 cm
Wymiary sowy: 7,0 x 5,0 x 5,0 cm
Długość robaczka: 6,0 cm
Ilośc klocków: 6 szt.
Ilość robaczków: 5 szt.
Zasilanie: 3x AA (brak w zestawie)
Wszystkie zabawki sprzedawane w naszym sklepie posiadają niezbędne certyfikaty CE.
Zabawka sprzedawana wraz z opakowaniem.